Πολιτική Επιστροφών

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της blueberriespetalotis.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή ή με κακή συσκευασία) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (πρόβλημα ποιότητας).

 

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν την μίας (1) ημερολογιακής ημέρας από την ημερομηνία παραλαβής για τα φρέσκα / νωπά φρούτα και πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για τα συσκευασμένα / τυποποιημένα / ξηρά προϊόντα. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν

(π.χ. Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρία μας τηλεφωνικώς ή μέσω email. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

 

  1. Να επικοινωνήσετε άμεσα με την εταιρία μας και εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος.
  2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  3. Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός των ημερολογιακών ημερών που αναγράφονται παραπάνω τότε η εταιρία blueberriespetalotis.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και στη συνέχεια την αντικατάσταση.

 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

  1. Κατεψυγμένα προϊόντα για τα οποία έχει γίνει ήδη η αποστολή, αλλά επιθυμείτε να γίνει τροποποίηση της παραγγελίας ή των στοιχείων παράδοσης.
  2.  
  3. Κατεψυγμένο προϊόν για το οποίο έγινε προσπάθεια παράδοσης εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος για παράδοση εντός της μίας (1) εργάσιμης ημέρας, αλλά η παράδοση δεν ολοκληρώθηκε είτε απουσίας σας, είτε λόγω λανθασμένων στοιχείων διεύθυνσης.

Εάν επιστρέψετε προϊόντα αγορασμένα από το διαδικτυακό τόπο https://blueberriespetalotis.gr/, θα σας επιστρέψουμε κάθε πληρωμή που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης των προϊόντων σε εσάς (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα. Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Δεν θα σας χρεωθούν έξοδα σχετικά με την επιστροφή χρημάτων.

 

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν δικής σας επιλογής (π.χ. επειδή αλλάξατε γνώμη, επειδή το προϊόν που παραγγείλατε ειναι διαφορετικού βάρους, επειδή κάποιο προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας κλπ.), επιβαρύνεστε εσείς με το κόστος επιστροφής αυτών. Εφόσον όμως η επιστροφή των προϊόντων οφείλεται σε υπαιτιότητα της blueberriespetalotis.gr (ελαττωματικό προϊόν, παράδοση λάθος προϊόντος κλπ.) το κόστος επιστροφής αυτών θα βαρύνει την blueberriespetalotis.gr.

 

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας  με το ποσό που πρέπει να σας επιστραφεί κατόπιν παραλαβής από την blueberriespetalotis.gr και ελέγχου των προϊόντων που επεστράφησαν.

 

Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email ή γραπτώς μέσω SMS τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι τα σωστά. Κάθε καταναλωτής φέρει αποκλειστικά την ευθύνη για την σωστή παροχή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού και η blueberriespetalotis.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση λανθασμένης προσκόμισης αυτών για την τυχόν μη καταβολή κάθε οφειλόμενου ποσού στον καταναλωτή.

 

Η blueberriespetalotis.gr λαμβάνει κάθε φροντίδα και μέριμνα για την εμπρόθεσμη επιστροφή κάθε οφειλόμενου ποσού στους καταναλωτές. Η blueberriespetalotis.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση πληρωμής κάθε ποσού εξ’ αιτίας οφειλόμενης σε ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων (προβλήματα στη διαδικασία των τραπεζικών συναλλαγών, μη δήλωση από καταναλωτή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού κλπ.). Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Back to Top
Added to cart
Your Cart
Cart 0

Your cart is empty.

Return to Shop

Cookie Notice

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.